Ekstrem overpronasjon, breie fotblader og små bein. Der har du meg, kort oppsummert. Burde nesten gå permanent med telemarkssko kanskje.
Scarpa - Ikke sjangs I havet å ha på meg en T1 i mer enn 5 minutter i butikken. Blodomløpet i beina blir dramatisk redusert, kjennes i alle fall slik ut.
Crispi - Er MER behagelige enn Scarpa og HADDE nok godt ann å bruke. Men de "kjennes" bare ikke helt rett ut på foten. Dessuten syns jeg de ser en smule "kjedelige" ut, selv om dette OVERHODET ikke har betydning for kjøregleden.....(vi er alle billige horer som faller for fancy design og kule ekstrafunksjoner).
Garmont - Den perfekte telemarkssko! Sitter som ett skudd, ser fresh ut og er rå i bakken. Kjører selv Squadra G-Fit og er såre fornøyd. Eneste jeg KUNNE ha gjort, er å bestillt en MINDRE sko. De skal VISST nok sitte som ett SKUDD når du prøver dem første gangen. Muligens også LITT trange ifølge han som har designet støvelen. Da sitter de ekstremt mye bedre ETTER DU HAR BAKT DEM I OVNEN HJEMME....stilig, ikke sant?
Sjekk ut hva høvdingen i Garmont, Paul Parker, sier selv om dette: http://www.telemarktips.com/Interview13sumOR06.html