Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Noen som har testet COBRA FREE?
#146113 07/12/2006 11:28 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

er den fri for barnesykdommer, eller er dette noe herk som man blir å plages med? Synes G3 ascent ser mer solid ut, men alt for dyr.

dyr og dyr
Vertikal #146114 07/12/2006 11:48 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ifølge mine undersøkelser ligger både G3 Ascent, Rotte Free og BD O1 rundt samme prisen, dvs 2750-2800 NOK veil. 7tm PowerTour har jeg ikke sett noen norske priser på, men vil vel være enda litt dyrere.

Jeg synes G3 Ascent gir en litt "plastic" og lite solid følelse, etter å ha kjent på den ved siden av BDs O1. Det merkes imidlertid på vekta også. FREE har jeg enda ikke sett, eller hørt noen som har brukt, og jeg er også skeptisk til å bruke penger på noe som ikke allerede har bevist styrke gjennom brukertester. For de som har Cobra R6/R8 fra før er det jo et greit valg, men jeg tror toget har gått for at Rottefella skal få noen stor suksess med Free-bindingen i et år hvor "alle" skal ha tour-bindinger. Men de har jo NTN da...

PS Brukte 7tm tour i hele fjor og tour-funksjon er veldig veldig kjekt. I år blir det power-oppgradering og flere fine oppturer og enda finere nedkjøringer, når snøen endelig kommer..