Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
snowboard team
#10272 12/03/2006 5:47 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Halla folkens

Er det noen som vet om et snowboard team i Oslo området som driver aktivt, eller er det noen som har lyst til å bli med å starte et team for seriøse kjørere som ønsker å bli GODE!

jeppp
boyboarder #10273 12/03/2006 6:48 PM
*_* Offline
Medlem
Medlem

Sjekk ut Norges snowboard forbund. Her finner du oversikt over alle klubber i Norge + info om å starte ny egen klubb... www.nsbf.no

BSK
boyboarder #10274 12/03/2006 7:12 PM
Medlem
Medlem

BSK, Bærums Ski Klubb er jo i nærheten av Oslo hvertfall, var med der et år. litt stress å dra helt fra Drammen to ganger i uka, var derfor jeg slutta. For opplegget var jævla bra. hvis vi foreksempel skulle kjøre rails sto trenerne i bånn, og sa va du gjorde feil, de ga jo ros og da, hvis ikke hadde det jo blitt jævla kjedlig å bare fått negativ feeback heeele tida, selvom det er det du lærer av. De hadde også barmarkstreninger på høsten, og litt samlinger. Jeg vil hvertfall annbefale BSK

BSK
boyboarder #10275 12/03/2006 7:13 PM
Medlem
Medlem

BSK, Bærums Ski Klubb er jo i nærheten av Oslo hvertfall, var med der et år. litt stress å dra helt fra Drammen to ganger i uka, var derfor jeg slutta. For opplegget var jævla bra. hvis vi foreksempel skulle kjøre rails sto trenerne i bånn, og sa va du gjorde feil, de ga jo ros og da, hvis ikke hadde det jo blitt jævla kjedlig å bare fått negativ feeback heeele tida, selvom det er det du lærer av. De hadde også barmarkstreninger på høsten, og litt samlinger. Jeg vil hvertfall annbefale BSK

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå