Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
snowboard/ ski contest
#10167 28/03/2006 6:31 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei alle sammen.Jeg syns at det er litt for lite snowboard/ski contests for de som ikke kjører pro. Det er liksom bare noen sånne småkonkuranser som f.eks snowshow holder, og det er jo ikke spesielt spennende.

Det hadde vært vanvittig fett om noen kunne starta en slaks serie, der man hadde, la oss si 2 konkuranser i månden, hvor man samlet poeng etter plasering. Mot slutten av sessongen kunne det vært en slags finale. Det hade gjort at nivået i norsk ski og snowboard kultur ville steget, forde da har man noe å jobbe mot. Et slaks mål for å bli bedre:P Hva syns dere?

joa...men:
boyboarder #10168 28/03/2006 7:13 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

det hadde vært fett med noen konkurranser der det var meningen å bare ha det gøy, men syns ikke snowboard bør komme over på fotball-serie nivå......

poenget med ski/snowboard er friheten ved å slippe organisert idrett (hvis du ikke er med i en snowboardklubb...)

hmmm, dette ville passet for noen, men tror du lærer mer ved å ha det gøy, det blir i hvertfall ikke gøy hvis du trener for å vinne neste konkurranse, men som sagt, det vile sikkert funket for noen.

men ikke meg.

TJA...
boyboarder #10169 28/03/2006 9:45 PM
Entusiast
Entusiast

kanskje greit med noen eventer der poenget er å ha det gøy, som herr snøballkaster sier...

Men for faen: En serie!!!??

neineineinei, poenget med ski og snowboard (mener jeg( er å ha det gøy i bakken sammen med homies.

Jeg ønsker ikke i noensomhelstgrad å disse shaun white wannabes der ute, men jeg synes det er viktig at we keep it real og at ski snowboard forblir en alternativ hardcore idrett (livstil, blir det vel=)

enig
boyboarder #10170 29/03/2006 9:47 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Det er helt klart at det er viktig å ha det gøy, og at snowboard skal forbli en lifestyle...Og snowboard må ikke på noen omstendighet komme over på fotball serie nivå!!! det villa vært tragisk.

Kempefint å se hva andre mener om det!! takk

Enig...
boyboarder #10171 04/04/2006 10:33 PM
Medlem
Medlem

Enig med at det kunne vært konkuranser for di som ikke er prO...Synes det blir litt før mye med en slags serie