jeg har et par blizzard xo5 o6 med cobra r6 (eller den blå versjonen)med crispi cxa lady som jeg gjærne vil selge hvor mye kan jeg få ca?nypris:ski :2999sko:3500binding :1500vær så snill å hjelp meg før jeg legger ut feil pris til salg:D
50% of current selling price (not MSRP)-10% per year old-10% per times drilled, per core shot, per delam...etc-10% per marker binding attatched+10-30% for Rare/High-demand item
Sitat Vinnie:50% of current selling price (not MSRP)-10% per year old-10% per times drilled, per core shot, per delam...etc-10% per marker binding attatched+10-30% for Rare/High-demand item
Vurderer å selge et par K2 maden Ak (kjøpt i fjor) ski med cobra r8 telemark binding på. Kun brukt 3-4 turer. I tillegg så lurer jeg litt på å selge en norrøna lofoten bukse (fjorårsmodell- svart) i str xl og en jakke (samme type - svart og rød) i str m. Skal ut å reise så må skrape sammen litt penger:) Alt sammen er meget pent brukt. Hiver sikkert ut en annonse iløpet av et par dager om jeg skulle komme på å selge det.. Lurer bare på hvor mye jeg evt kan ta for skiene.. Noen gode råd?