Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Røldal i ferd med å miste sin sjarm...
#144131 31/12/2007 3:08 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Røldal er i ferd med å miste sin sjarm. Barnefamiliene har overtatt helt der oppe. Søndag 30.12.07 var en dag med KØ... En måtte stå i kø uansett hvor en skulle. Løypene var overfulle av kjørere av ymse kvalitet, og offpisten ble svært fort oppkjørt. Jeg husker godt de første gangene jeg var i dette lille snøsikre bakgårdsanlegget for 8-9 år siden. Det var lite folk, parkeringsplassen var mer enn stor nok (på søndag stod bilene parkert helt ned til den første store svingen (for de som er kjent) og Månedalen var det få som hadde hørt om. Men, litt skryt skal skisenteret få. Det nye t-trekket tar unna køene på en mye mer effektiv måte enn tidligere. Jeg er kanskje helt på bærtur, men jeg savner i alle fall Røldal slik det var før de store folkemassene med rike byfamilier overtok bakken

Tja
knallogfall #144132 31/12/2007 5:26 PM
Fersking
Fersking

Selv om det var kø, så svelger det bra unna likevel syntes nå eg, og eg har aldri sett så mye folk der før.

Hvis en kjørte på de rette plassene, så var det ikke så mange spor fra før av, og en kunne faktisk se hvor en kjørte.

Men ble nok dyrt for de som ble taua... hehe ;-)

Lite heiskøer
knallogfall #144133 01/01/2008 10:32 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Enig i at det svelger bra unna, og det skal de ha cred for.

Det må være plass til ALLE
knallogfall #144134 04/01/2008 12:08 AM
Fersking
Fersking

Foreslår at du går til innkjøp av rando-ski eller kjøper deg helikopter hvis du ikkje tåler at det er flere som er interessert i å bruke anlegget. Hvis du ikkje tåler at kidsa får more seg på ski, bør du prøve å tenke på når du fikk dine første planker og heller glede deg over at det er flere som fatter interesse for denne sporten. Hilsen Dedikert frikjører som lærte å stå på ski i Røldal for ca. 27 år siden. Då var det forresten like mye folk og kø i anlegget som det var på Søndag.

FOLK=PENGER
knallogfall #144135 04/01/2008 1:25 AM
Fersking
Fersking

Å drive ett skianlegg koster penger. Mye folk er lik mye penger.Det er dessverre sannheten.Er selv hemsedal basert og vet hvordan det er med mye folk. I påsken var eg ein halv dag i anlegget. ble fort lei av reklame,grill lukt og ALT for mye folk.svaret må bli rando ski go topptur!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå