Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
røldal
#144012 06/01/2008 11:26 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

hei folkens.

jeg lurer på om noen her på forumet kan gi meg tips om når på sesongen det er best i røldal? hvordan er det nå? bor i tromsø og her er det nadabing snø, veldig frustrerende.

Re: røldal
silvercape #144013 06/01/2008 2:08 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Røldal er stort sett bra hele sesongen spør du meg, men dog er det altfor mye folk i forhold til kapasiteten. Hiv deg på sykkelen i fra Tromsø, da er du ihvertfall (mest sannsynlig) garantert parkering..

Vent et par uker
silvercape #144014 06/01/2008 8:48 PM
Fersking
Fersking

Ville ha ventet til slutten av januar. Lite snø foreløpig, hardt i løypene og vindpakket utenfor. Og ikke minst: I januar er anlegget kun åpent tre dager i uka. F.o.m februar seks dager i uka. Veldig lite folk i anlegget i ukedagene. Været i røldal er lunefullt vinteren gjennom. Poenget er å ha mulighet til å rykke ut på kort varsel når snøforholdene er på sitt beste. Bonusen på ettersesongen er fine toppturmuligheter i området (samt Haukelifjell). God tur sørover :-)

D har endra seg
silvercape #144015 06/01/2008 8:50 PM
Medlem
Medlem

Kapasiteten har alle fall gjort d... Før når trekket hadde 2000 besøkande, var d utrulig mykje kø. Men d har heldigvis endra seg, pga nye trekk er d ikkje lenge du må stå i kø sjølv om d er 2000 besøkande.

Det som ikkje har blitt bedre er parkeringa, og varmestovnene som d er svært vanskelig å komme inn i når d er mykje folk... men men, er d bra forhold er d jo ikkje nåke vits å vera inne wink

Best forhold er d mellom januar og mars... viss du er ute etter pudder i alle fall wink Sol som varmer er d ikkje så mykje av før april...