hmmm... det var splinten på bolten som går tversover under fotsålen som gikk av - og da kollapser rett og slett hele bindingen i det boltet sklir ut... DEN SPLINTEN ER ALT FOR DÅRLIG _ for det første burde det vært noe som gikk igjennom selve bolten - ev en låsemutter som festet dette, ikke en liten splint som skal holde den mest prekære delen på plass -
MEN HUSK PÅ Å HA SPLINTET PÅ UTSIDEN NÅR DERER KJØRER IKKE PÅ INNSIDEN AV BINDINGEN - det kan jo være et hett tips i seg selv....
Ringte rottefella får høre om de kunne sende meg noen ekstra splinter - det endte med at de ville jeg skulle sende inn bindingen til dem, altså ikke noen deler til meg.. Jeg tror jeg går for å lage en egen løsning på dette, med en bolt som er festet med mutter eller hvertfall en splint som går igjennom bolten og ikke bare ligger rundt i et 1mm spor...
Føret i valdisere var nydelig - snødde masse i det vi kom ned og vekslet mellom snø og sol hele uken, eneste var at det var litt mildt, rett under null og pluss nede i byen - kunne gjerne verdt litt kaldere...