Sitat Animal:Jeg forstår ikke hva du "snakker om"!?Jeg ga mye mer bare for skiene enn det du snakker om pakkepris. Det var ikke ski til en 8 åring, og kun kjøp av ski og bindinger. Jeg kan forklare flere forhold i sammenheng med denne handelen men tror det har liten allmen interesse.Hvordan i huleste kan du trekke slike konklusjoner? Er du ansatt i Rossignol? Eller har du et spesielt forhold til Rossignol?Ett av de dummeste svarene jeg noen gang har fått på forumet (ser da bort ifra at jeg selv kan være litt for spøkefull)! :grin
Lugna litt no! Prøv å trekk pusten dypt, og tell til 10 før du leser det som er skrevet en gang til.
Hvis du fortsatt ikke "skjønner" (?) hva jeg snakker om, så spurte du om Rossignol fortsatt lager sagflisski. Jeg svarte, ja, det gjør de. Rossignol har et bredt segment, og lager alt fra enkle og billige skumkjerneski til high end racing og frikjøringsski.
Som andre store skiprodusenter, ønsker de å selge til hele markedet, og har derfor et utvalg av ski går over hele pris- og kvalitetsspekteret.
Jeg poengterte så at B83 skal være av bedre kvalitet. En ski fra Rossis freeridesegment bør tåle å bli kjørt relativt hardt.
PS! Håper ikke din modenhet reflekterer snittet på forumet. Makan til slett velkomst..