Etterlyst objekt: Salomon lue av klassisk tidlig 80 talls design. Hvit på toppen med orange og blått nedover. Salomon S i hvitt i det blå.
Prøver å legge ved et bilde...
Dusør utloves til tips som leder til gjenforening
Luen er min kjæreste eiendel og den delen av mitt fjellutstyr som har overlevd lengst. Den har vært med på toppturer, dype pudderdager, sesong i alpene, fuktige afterskier, blåis, skare, sommerski, konkurranser, bursdagsfester og mere til.
Hendelse:Forrige lørdag (26.03) ble jeg utsatt for grovt tyveri på Fjellbekk i Hemsedal.Etter en meget hyggelig og noe fuktig afterski/middag, bestemte vi oss for en tur ut i Hemsedal by night. Endte til slutt opp på fjellbekk og koste oss fælt. Mens jeg står der og nipper til en frisk gt skjer det utenkelige, en jente sniker seg innpå meg bakfra, stjeler lua mi og løper avgårde. Det er det frekkeste jeg har opplevd.Da jeg var noe ustø på skøytene registrerte jeg ikke helt hva som skjedde med en gang, men en kamerat som observerte det hele prøvde å ta opp jakten. Desverre uten hell, men han har bekreftet at det hele virket nøye planlagt. Først snike seg innpå bakfra, nappe lue og forsvinne inn i mengden/mest sannsynlig ut på gaten til en ventende fluktbil....
Min Kjære lue, du er dypt savnet og jeg vil gjøre alt i min makt for at vi blir gjenforent en dag snart.
Skal opp til Hemsedal på luejakt i helgen...
Alle tips mottas med takk.
MvhChristian Lueløs