Sitat lrsn:Lengde: Din høyde og oppover. Etterhvert som skiferdighetene øker vil man foretrekke lengre ski. Hvilken lengde du bør ha vil variere etter bruken. For lek ønsker man en kortere ski, og for store linjer en lengre ski. Bredde: Det varierer for hva den enkelte foretrekker. Selv heller jeg mot bredere ski, og det finnes brede ski som ikke gjør seg bort i pist. Det sier at du ser på pudderski, så jeg formoder at du har andre ski til dager med uten pudder. Hvis det er tilfelle bør du gå for en brede ski enn Gotama.
Ja, jeg har et par twintip som jeg bare bruker i park, og et par racingski som jeg bruker for hard kjøring i løypene.
Jeg har selv prøvd Gotama og var veldig fornøyd med den, tenker det at det kan bli trøblete å idetheletatt kjøre i løypene med en ski som blir breder enn Gotama.
Jeg følte selv at jeg fløt godt oppså snøen og den var god å kontrolere, den passet alikevell som en "skrenseski" i løypa.
- Tenker slik at hvis skien blir stort bredere (som f.eks kuro) er det vanskelig å kjøre med den i løypa.