Joda, er noen!
Jeg kjører på Turbo 182 med Tour F12. Etter bytte av sko med kortere sålelengde havnet jeg 0,5-1cm foran merket. (Merket er en liten pil på sidewall'n, om du er usikker)
Synes skia er lettsvingt i skogen, men samtidig kan jeg kjøre fortfort også. Kanskje ville jeg egentlig vært 1-2cm lengre bak på skien enn jeg er nå, siden man har relativt mye bakski å ta av når man er montert på merket (jeg kjører aldri baklengs). Jeg har ikke hatt noen problemer med hverken dykking eller at jeg føler for å henge bak i støvlene, selv om jeg er montert bittelitt langt fram. Monterer man på merket, blir man nok fornøyd.
Forresten ei veldig allsidig ski. Liker fleks'n og kjøreegenskapene på de fleste fører. Fikk kjørt den på "vårsnø" på Strandafjellet i januar, og på det føret var det vanvittig artig å koste på i stooore svinger. Samme følelsen opplever jeg også i oppkjørt pudder og på vindpakket løssnø. Lite vibrasjoner på hardt føre, og relativt god flyt og manøvrerbarhet i dypere snø. Ei skikkelig allround-ski!