hva tror dere om at de skal flytte svarte linja i hemsedal?hørt noe rykter om det. de skal visst flytte den høyere opp pga vind. og at ikke småkids skal stuke i veien, som har vært et problem før. Jeg er jaggu ikke sikker på hva jeg tror. Sånn som den var i fjor, med stepupen og sånn var jo helt rått!
var ikke alt som var like rått i parken i fjor. Hvalen var jo helt latterlig dårlig. Men om du går inn på www.hemsedalpark.com eller noe sånt så står det hva som skjer der. Tror forresten de har planer om å åpne parken denne uken eller noe..
''Flere bakker fra fredag 19/1Vi åpner Tottenløypa (5) og Skråstigen (6), samt 3 bakker i Solheisen. Det jobbes for fullt med Hemsedalsparken, men kommer tilbake med åpningsdato''
Virker ikke som om parken har første pri der oppe. Skulle tro det var mulig å få den klar nå. Lenge siden det har vært så mye snø så tidlig på sesongen. Var der i helgen og de har fått i stand noen hopp øverst i parken. Den nye svarte parken har jeg ikke noe til og blåparken er kraftig redusert i forhold til i fjor. Og det til tross for at det alltid var lange køer der...