Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Valg av nye planker!
#140132 04/10/2010 5:49 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei,

Da var det på tide å skaffe mine første freerideski. Er 15 år, underkant av 170 cm og vekten er 50 kilo. Er ein god køyrar, har erfaring med laussnø og turar! Er på jakt etter ein ski til laussnø da, og topptur blir det. Køyrer ein del blanda; skog, store flater og stesj.. Dropp blir det, samt hopp! Ein tur i ny og ne i preppa bakke blir det, for det meste mjuk snø der!

Har ikkje sett meg ut nokon spesielle. Har ikkje store erfaringen med fatskis.. Men har prøvd ski som Choppstick, Kuro, Montana, Katana, Poonton.. Choppstick, Poonton og Kuro er vel i det breiaste laget, vanskelig å styre i bakke.

Men, Line sine Sir Francis Bacon ser jo bra ut.. Er det ein ski som passar til mine mål ?Evt, kva andre ski kunne ha passa ?

Takkar for svar !;) Er det noko kriteriar eg har glømt, sei ifrå!

Re: Valg av nye planker!
Orbennas #140133 04/10/2010 5:54 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Sitat Orbennas :Hei,Da var det på tide å skaffe mine første freerideski. Er 15 år, underkant av 170 cm og vekten er 50 kilo. Er ein god køyrar, har erfaring med laussnø og turar! Er på jakt etter ein ski til laussnø da, og topptur blir det. Køyrer ein del blanda; skog, store flater og stesj.. Dropp blir det, samt hopp! Ein tur i ny og ne i preppa bakke blir det, for det meste mjuk snø der!Har ikkje sett meg ut nokon spesielle. Har ikkje store erfaringen med fatskis.. Men har prøvd ski som Choppstick, Kuro, Montana, Katana, Poonton.. Choppstick, Poonton og Kuro er vel i det breiaste laget, vanskelig å styre i bakke.Men, Line sine Sir Francis Bacon ser jo bra ut.. Er det ein ski som passar til mine mål ?Evt, kva andre ski kunne ha passa ? Takkar for svar !;) Er det noko kriteriar eg har glømt, sei ifrå!

<p></p>
Kan legge til at eg er ein aktiv køyrar, og er aggressiv! Er eigentlig ikkje veeldig for stooore laaange svingar..

Orbennas #140134 04/10/2010 6:39 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

For da får eg det i eit x) Lika ikkje detta her forumet, alt for lite oppdatert med ting..

Orbennas #140135 04/10/2010 6:44 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Ser at alt det her er messed up.. Er lite vand med det her forumet, kjem rett frå diskusjon.no..

Orbennas #140136 04/10/2010 6:54 PM
Ivrig
Ivrig

Det er ganske vanlig med litt mye sitering her.

Har du vurdert Black Crows Corvus 175 ev 185?