Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Chamonix, tips
#139180 04/04/2010 5:22 PM
Hysa Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev

Vurderer å prøve noe nytt til neste år, har vert mye i St Anton og stortrives der. Hvordan er det med chamonix, hvis du bor midt i byen, er det mye trasking for å komme seg rundt til heisene, må du ta buss evt? Er det mulig p å finne sentral overnatting til ok pris(tenker tre stjerners til 3-4000 pr pers for en uke i februar ca)? Ser for meg eksrem offpist når jeg tenker cham, men de har vel mye lett tilgjengelig cruise forhold også? Og så var det afterskien da, er vel lite som slår krazy kanguruh, men finnes det bra liv i cham også?

Re: Chamonix, tips
Hysa #139181 04/04/2010 7:10 PM
Fersking
Fersking

Angående transport er det ikke noe problem i Chamonix, det går busser opp til de forskjellige fjellene hele tiden..Overnatting anbefales det å vente med til du kommer der å fikse noe enkelt å billig, avhenger jo veldig av hva du vil ha av luksus også.Festingen der er bra nok den ja:) Kanskje ikke på høyde med crazy og silver bullet, men vel bra nok.Du finner alt av bakker der. Av de vanlige fjellene synes jeg Grand Monet er best, der kan man gjøre alt fra litt park (ikke noe å skrive hjemme om) til det mer ekstreme slaget..