Beklager hvis du oppfatter meg spydig, men jeg fatter ikke at det går an å kommentere noe man åpenbart ikke har oversikt over. Joda, jeg vet at du kan finne smålinjer fra Hafjelltoppen, og har sikkert kjørt alle disse utallige ganger både du og jeg. Har hatt det mye moro der jeg, men dette er mer som akebakke å regne sammenliknet med Kvitfjell. Jeg ga tips om toppen av slepheisen på Kvitfjell (fjellheisen), gå rundt toppen på østsida og kjør enten mot øst ned mammuten mot krystallen, eller skogen mot vest helt til bunn. Fra startbua på utfortraseen kan du kjøre skiers right, vrenge inn Wintherhogget, midtvegs nede vrenge inn til Super- g, er aldri preppa der. Fra øvre stolheis kan du gå 50m nord, og skli ned mot nord, etter hvert velge mange "mellomtraseer" som ikke er preppa. Det er heller ikke vanskelig å finne fete pudderlinjer hele vegen fra toppen av anlegget og helt til bunn både mot vest og mot øst. Vil du gå litt er også Kvitfjellet å anbefalle... Resten må dere lete fram selv. Så igjen, påstanden om at Kvitfjell ikke har mye å by på blir bare for dumt (iallfall hvis det er Hafjell og ikke Chamonix du sammenlikner med).