Kom tilfeldigvis over denne reportasjen. Fortjener vel egentlig en egen artikkel :grin
http://www1.nrk.no/nett-tv/natur/spill/verdi/122678
Hadde hørt om innslaget, men ikke sett det selv. Vi lager en nyhetssak i løpet av helga.
Skulle tro markedet er overmodent for noen fete norskproduserte frikjøringsski.
Lykke til Endre (med frue)!