Skal ha nye støvler nå og har noen spørsmål.. Nå har eg Salomon SPK som begynner å bli myk i plastikken. Liker godt stive støvler, og kunne tenkt meg noen som hadde litt mer spiss vinkel enn SPK'ene mine, føler du må jobbe endel for å skia til å gå på skjæret med de.(I bakke) Står for det meste off piste, men kjører og endel park.
Får gode priser på Dalbello og Nordica så ser etter sko fra de. Har prøvd Dalbello Krypton Pro (den grønne) på foten og nordica speedmachine 130. Kryptonen var en av de ansatte på peter holm sport sin, den knep littegranne over lesten, men tror eg kunne levd med det.Speedmachine syns eg knep litt for mye over lesten. Men så har det seg sånn at når eg først kjøper, vil eg ha det beste for meg. Speedmachine syns eg knep litt for mye over lesten.Så lurer på om noen som vet om en støvel som sitter 100% på foten og som er 98-102 mm over lesten.
har lurt litt på jah love fra nordica men noen som vet hvor smal de er ? andre støvler fra dalbello og nordica som kan anbefales ?