Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Alpene 07/08!
#9464 24/10/2007 10:28 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei! ;D

Er utrolig hypp på å stikke til alpene å kjøre brett denne sessongen! Noen som har noen steder å anbefale??Prøver å skaffe meg jobb, så jeg kan være der ut sessongen.. men er avhengig at det er en bra park der!!Noen som har no tips??

Garmisch Partenkirchen
S tine ;D #9465 24/10/2007 11:00 PM
J.K Offline
Medlem
Medlem

Hei jeg har vært i garmisch partenkirchen 1 gang og skal dit også i vinter. det er drit bra anlegg der med masse løyper. parken på zupspitze platou er drit bra!!:cool fresh park med mange hopp og rails smile kanskje vi ses der i vinter ??:wink

Re: Alpene 07/08!
S tine ;D #9466 25/10/2007 11:14 PM
Medlem
Medlem

zillertal i østerrike har jo flust med gode spots. burton park i mayrhofen er jo ikke bare dårlig for å si det sånn! snowboardbildene på profilen min er fra mayrhofen. super plass! du er vel i seneste laget med å finne jobb i alpene nå, men noe vil vel alltid dukke opp. verdt å sjekke ut i mayrhofen:- the seeker: brettsjappa med stoooor B!www.theseeker.at- scotland yard: der du blir full og treffer folkwww.scotlandyard.at- ludwigs: billig og grei overnatting.- vans park mayrhofenwww.vans-penken-park.comhelt super plass!!

hvordan er det egentlig i gap nå? sommercampen er lagt ned og ei venninne av meg i munchen sa det var litt usikkert om vinterparkens fremtid engang...

Takk:)
S tine ;D #9467 26/10/2007 9:43 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Var å så på bilder fra vans penken park, så helt rått ut!!!

Enig at det er litt seint å skaffe jobb.. men er vel alltids noen som trenger no folk.. har hvertfall funnet et par steder hvor de søker folk, så håper at det ordner seg:) jeg MÅ til alpene dennne sesongen!

Takker for bra tips!;D

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå