skaff deg et par såler somj er støpt til foten din. og vis innerstøvelen ikke passen helt foten din og man ikke kan bake den, så bruk litt tid på å varme og dytte litt på det selv. jeg lover deg at alt arbeid man putter på dem er verdt det.
grunnen til at foten din dovner er fordi foten din får ubehagelige presspunkter og da får ikke foten nok blodgjennomstrømning. dette er en viktig del for at man ikke skal bli stiv, holde varmen og da holder senene i beina dine seg mye sterkere.
jeg ser over her at det er mange forskjellige diskusjoner på hvordan str. skoene dine må være. det er ingen fast fasit på hvordan sko str. man skal ha så lenge hélen din sitter godt bakerst og bunn av skoen og at den ikke forlater stedet sitt. at ankelen sitter fast og hélen i bunn gjør at du får mye mer respons i skiene dine. MEN. jeg vil anbefale å ha en sko som kanskje er et halvt nummer for stort sånn at du har såvidt litt plass til å bevege på tærne dine.dette gjør at du får mye mer blod til foten og da holder den seg varmere og blir ikke så doven som du følte det.
men dette er min mening. jeg jobber på geilo sport og selger skisko så jeg vet litt om det. men det er jo mange forskjellige grunner til det. jeg sier bare at dette er en av de mest vanlige