Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
dele leilighet i Chamonix
#136279 12/11/2009 8:10 PM
Ibba Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei, trenger noen å dele hus med i Chamonix, er personlig ikke så nøye på standarden, skal bare sove og spise der men er åpen for det meste, reiser alene da alle er har små kids og er busy bees all day long. Drar ned 28 desember og blir til slutten av februar. Er en omgjengelig kar som har bodd sammen med andre i alt fra nice hotels til gamle biler og gammer på vidda, det løser seg!! .

Skriv en mail eller ring da.

finn_nordgarden@hotmail.com+47 928 08 952

Heia!:)
Ibba #136280 17/11/2009 9:44 AM
Fersking
Fersking

hei igjen, vinjegut!:)ser du har skrevet mail, men nå er jeg her, så da kan jeg jo også svare her! har funnet ut at jeg mest sannsynlig drar uke 3, slik at jeg får jobbet nok til å finansiere ca 2 mnd. dersom du skulle finne noen som bare skal være der i begynnelsen av januar, er jeg i midlertid interessert i å mulig overlappe! men siden jeg drar ned seinere og blir lengre passer det vel ikke såå bra akkurat.sjekk ut freereide.se, skibumkompisar, det regelrett kryr av svensker som skal dit!!me talas!:)

Heia!:)
Ibba #136281 17/11/2009 9:45 AM
Fersking
Fersking

hei igjen, vinjegut!:)ser du har skrevet mail, men nå er jeg her, så da kan jeg jo også svare her! har funnet ut at jeg mest sannsynlig drar uke 3, slik at jeg får jobbet nok til å finansiere ca 2 mnd. dersom du skulle finne noen som bare skal være der i begynnelsen av januar, er jeg i midlertid interessert i å mulig overlappe! men siden jeg drar ned seinere og blir lengre passer det vel ikke såå bra akkurat.sjekk ut freereide.se, skibumkompisar, det regelrett kryr av svensker som skal dit!!me talas!:)

Hei!
Ibba #136282 17/11/2009 11:53 PM
Ibba Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei Hei, kan hende det passer fint det, skal intensivere jakten på leilighet til neste uke og om jeg ikke klarer å hooke opp med noen fikser jeg en leilighet selv, satser på å fylle opp med folk man møter på sin vei, du kan jo bare høre når det nærmer seg, men kan gi deg en oppdatering når jeg vet sikkert hva det blir.

Me talas ja:)

Re: dele leilighet i Chamonix
Ibba #136283 19/11/2009 7:36 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hei,

Jeg kommer ned i Februar og skal bli så lenge sesongen holder.

Gi lyd om jeg kan være med å dele rom..

MvhSiggi

s@fyllingsnes.com

husrom
Ibba #136284 19/11/2009 1:47 PM
Ibba Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg gir lyd, du kan jo notere mob nummeret og bare slå på tråden når det nærmer seg også:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå