Håper ikke det blir mer folk av den grunn, men det var på tide å få opp en ny heis der. Den gamle begynte å bli ganske skranglete.
Jeg har lagt merke til et artig fenomen der nede. En side kan ligge urørt en hel dag, og vi finner ut at det er verdt å traske litt for å kjøre den siden. Når vi så kommer opp igjen for å ta samme turen er hele siden full av folk. Noen som har samme erfaring? Jeg har opplevd det flere ganger.
De små rennene under to-setern innerst i rendl kan f.eks. ligge urørt ganske lenge, men med engang èn person kjører dem, skal "alle" andre kjøre dem. Det samme med baksiden, det virker som mange kvier seg for førstesporet, noe som har ført til vi har fått førstesporet ned der mange ganger.
Og nå kjenner jeg det kribler i beina, har hatt mange bra skidager i rendl. De små rennene på forsiden, skogskjøring ned mot baksiden eller bare den vanlige ruten på baksiden der du ikke behøver å gå en meter. Under sperrebåndet og rett ned i pudderet. Eller rusle innover mosertal der man kan finne pudder i skyggesiden når det er 20+ nede i st.anton.