Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
K2 Sidestash
#135936 25/10/2009 4:57 PM
Tæff Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Er det nokon som har hatt anledning til å teste denne skia?

Lyst på ei ny kvardagski som ikkje skal vere for stiv, men samtidig tåle å bli dradd på skikkelig med.

Min referanse er Line Motership som eg fant var litt for voldsom for meg.

Re: K2 Sidestash
Tæff #135937 27/10/2009 9:46 PM
Tæff Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Nei men dåsogringrin:grin

Trykkte "kjøp" eller skal vi seia "Kaufen" på Antonsport

K2 Sidestash med Marker Baron vert årets kvardags ski. Blir å gå mykje med denne samt køyre mykje på vekslande føre. Ut i frå brukertestane eg har lese på nettet så er det nettop dette med litt uggent og vekslande føre denne skia er tiltenkt. Eg håpar eg blir nøgd! =)

Kjem i land med moms og frakt på rett under 6000 trur eg. Slettes ikkje gale tykkjer eg

Sidestash faller litt mellom to stoler
Tæff #135938 27/10/2009 9:50 PM
Fersking
Fersking

Har testet denne. Du skriver ?kvardagski?. Da synes jeg denne får en for fet midje. Skien er i samme serie som Hardside. Jeg tror jeg ville valgt denne. Uannsett- begge er ski med ?mat? i- dvs heltræ sandwish. Biter fra seg og en helt annen verden enn de andre K2 skiene.Oppsumert: Sidestash faller litt mellom to stoler?..Hardside konge til alt. Storestorebroren Darkside konge til storefjell men ikke hverdags? Men alle kan du dra på med og tåler sugende super G svinger ned fjellet

Tæff #135939 27/10/2009 9:53 PM
Tæff Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Vurderte Hardsiden også, men ville ha 100 på midten då føret her i sognefjella ofte består i litt småtung/mild vindpåverka pudder, så ein treng litt oppdrift...

Gledar meg uansett! =)

Tæff #135940 27/10/2009 9:55 PM
Fersking
Fersking

Sitat Banditracer:Har testet denne. Du skriver ?kvardagski?. Da synes jeg denne får en for fet midje. Skien er i samme serie som Hardside. Jeg tror jeg ville valgt denne. Uannsett- begge er ski med ?mat? i- dvs heltræ sandwish. Biter fra seg og en helt annen verden enn de andre K2 skiene.Oppsumert: Sidestash faller litt mellom to stoler?..Hardside konge til alt. Storestorebroren Darkside konge til storefjell men ikke hverdags? Men alle kan du dra på med og tåler sugende super G svinger ned fjellet

Så ikke innlegget før nå. Du blir kongefornøyd med Sidestash. Har en tendens til å like at alle ski skal kunne svinges som racing ski....litt enten eller.og da faller Sidestash mellom to stoler. Eller mao det perfekte kompromiss.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå