Gjorde vel ingenting om tb77 skapte en ny tråd med Shanes død som tema?
Selv om et absolutt fåtall av denne sidens brukere har møtt eller kjent denne fantastiske mannen, er det absolutt lov å la seg bevege av at han mistet livet.
Prinsesse Diana døde i 1997 uten å ha gjort så mye annet enn å gifte seg inn i et monarki da hun selv var en slags arbeiderklassejente. Millioner av mennesker over hele verden sørget i lang tid etter dette. Uten at jeg husker datoen for hennes død, husker jeg nøyaktig hvor jeg var da jeg hørte nyheten, og hva jeg gjorde. Hvorfor aner jeg ikke, men det kan ha noe med at alle i nogenlunde voksen alder gikk rundt og snakket om det hele tiden.
Det er vel noe av det vi gjør nå? Noen av oss sørger, hver på vårt vis. Jeg har aldri vært i nærheten av å ha møtt Shane McConkey, men jeg ble trist da beskjeden om hans død kom. Han var jo definisjonen på STOKE!
Likeledes ble jeg litt trist da jeg hørte om basehopperen som døde her forleden, men jeg kommer ikke til å huske den hendelsen om ett år.
27.mars ble av brukerne på TGR utnevnt til Shane Day, og det kom vanvittig mange bilder ut av det hele på siden (tetongravity.com/forums), de fleste av folk som hadde det jævlig moro på ski, til ære for deres falne helt.
tb77: Du prioriterte i alle fall jævlig riktig, og sto på ski i stedet for å surfe friflyt.no! Shane would approve (regner jeg sterkt med!).
Nasse: Når det allerede var fem tråder om Shanes død, lurer jeg på hvorfor du fant det viktig å kommentere den sjette.