Vil definitivt anbefale powersellere på eBay. (Husk å sjekke feedback, samt spørre om frakt)
Hentet nettopp et Burton Tadashi Fuse 2008 på postkontoret. Vært på jakt etter et en liten stund og fikk tilslaget for 301$ (ca 1600). Selger oppga verdien (uten at jeg ba om dette) til 100$ så moms og toll kom på 200. Tilsammen kom hele greia på ca 2200. Da har jeg fått akkurat det brettet jeg ønsket meg i min størrelse. Samme brettet ville i en butikk i Norge kostet 6k. Dollarkursen nå er gull, en rekke seriøse powersellere shipper greit til Norge og totalprisen blir særdeles hyggelig. Også kjøpt bindinger (Burton P1) fra eBay for 153$. Med frakt kom disse på rett under tusenlappen (også selger på disse oppga lav verdi)og i butikken her i Norge ligger de på 2999,-
Det er altså litt å spare, eBay.com er et STORT marked og du vil garantert finne hva du leter etter. Om du i tillegg benytter litt tid (som jeg har gjort) vil du i tillegg kunne gjøre kupp selv etter US standard som f. eks et splitter nytt Tadashi Fuse for 301$!
grin