Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Norges"cupen" i Freeride..
#133914 12/02/2009 12:42 AM
triXter Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jada, så kom det jaggu et surmaget innlegg her..

Jeg har hatt som plan siden i fjor å kjøre norgescupen i freeride, alpinklassen. HELE norgescupen..Og selvfølgelig med det mål å PRØVE og poengkvalifisere meg til Qvallik i RFC..Når har jeg fått deltagerplass i Hemsedal, heldigvis.Ventelisteplass på Voss, osv..Jeg syns kanskje at det burde gå en slags "automatikk" med at deltagere med intensjonen av å kjøre HELE cupen burde fått deltagerplass FØR evt "feriekjørere" (ikke meningen å treffe, eller disse noen med det ordet)Kryss-sjekke påmeldingslister, eller noe sånn..Og på den måten kanskje utelukke deltagere som bar vil kjøre en konk for å prøve seg litt..Eller evt ha pre-kvallik til kvalliken og sile ut de som kanskje kjører over evne der.

Klart, sponsede og profilerte kjørere vil få førsterett fra arr uansett vil jeg tro. Men det er da flere som vitterlig virkelig VIL PRØVE å kjøre hele cupen..

Beklager hvis noen føler seg litt tråkka på her, det var aldri meningen. Bare litt damp som måtte ut.Jeg kunne sikkert ha ordlagt meg anderledes, men det skjedde altså ikke..

Re: Norges"cupen" i Freeride..
triXter #133915 12/02/2009 10:26 AM
Entusiast
Entusiast

Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer siden jeg ikke har kjørt konk. selv, men skjønner jo poenget ditt med at det hadde vært moro å kjøre hele cupen. Men er det bare førstmann til mølla? proffer får jo sikkert inv. men er det ikke bare passe på når påmeldigen starter og sitte klar, selvfølgelig har ikke alle denne muligheten, det skjønner jeg også...

for all del, skjønner frustrasjonen, kjedlige greier, krysser fingrene for at det blir plass!!:wink