Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jeg har feil ski eller?
#133832 09/02/2009 10:09 PM
Jaya Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg: Hvorfor er disse skiene så mye billigere enn de andre i tilbudsstativet egentlig?Selger: Jo det er fordi vi har igjen kun den lengden.

Jeg kommer hjem med skia og ser på nettet at jeg har kjøpt BARNESKI.

Oida..

Kan levere de tilbake i morgen, men fattiglusne studenten i meg vil beholde de, de var jo himla billige..

Hadde vært deilig med noen råd fra noen som vet mer enn meg!

Jeg: 168 cm og 62 kilo.Skia: 157 cm og av merket Head MonsterMin kjøring: Har ikke kjørt siden jeg var 15 (10 år siden), men da var jeg en leken kjører, ikke så mye fart, men veksle mellom store myke svinger(storslalom) og lette korte. I og off piste.

Jeg har ikke interesse av å kjøpe dyre skredersydde, men vil likevel ikke være helt på jordet heller.. Kommer jeg til å "snuble" med disse myke barneskiene?

Takk for svar!

Re: Jeg har feil ski eller?
Jaya #133833 09/02/2009 11:48 PM
Entusiast
Entusiast

hehehehehehehe

sorry, måtte bare :wink

hvis du ikke har kjørt ski på 15 år så har du aldri kjørt carving-ski før... og som du beskriver kjørestilen din så vil den skia du har kjøpt passe deg utmerket. carvingski til nybegynnere bør være litt kortere enn kroppshøyde...

uansett om skia kanskje blir litt for myk, så vil du nok ha stooooor glede av carving-følelsen...

er jo ikke akkurat som du er så veldig stor og tung heller da...

kom deg i bakken og prøv davel gringrin

Re: Jeg har feil ski eller?
Jaya #133834 10/02/2009 12:13 AM
Jaya Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Det er skikkelig greit å le av dette smile

Det er som du sier, jeg har ikke prøvd carvingski ennå. Spent på det ja! Kanskje jeg bare beholder de da. De var jo så billige at jeg kan prøve meg litt på de i år og eventuelt avansere til neste år.

Vinterhilsen til deg!

Butikk
Jaya #133835 10/02/2009 1:18 AM
Fersking
Fersking

Hei

Må bare spørre om hvilken butikk dette var i, jobber i butikk selv og lurer på om jeg må ta et oppgjør med egne medarbeidere. Men det skal sies at hvis det kunn er igjen ett produkt av en modell, kan man teoretisk prute på prisen, forutsett at den ikke allerede er på salg eller vil suppleres på senere.

Butikk
Jaya #133836 10/02/2009 1:19 AM
Fersking
Fersking

Hei

Må bare spørre om hvilken butikk dette var i, jobber i butikk selv og lurer på om jeg må ta et oppgjør med egne medarbeidere. Men det skal sies at hvis det kunn er igjen ett produkt av en modell, kan man teoretisk prute på prisen, forutsett at den ikke allerede er på salg eller vil suppleres på senere.

Butikk
Jaya #133837 10/02/2009 1:19 AM
Fersking
Fersking

Hei