Har stått på snowboard i snart 10 år nå og nivået på brettkjøringen min begynner heldigvis og bli mindre pinlig, men jeg har ett stort problem.
Jeg står goofy, det har jeg gjort i alle år og har aldri tvilt på at det blir rett stance for meg. Men med en gang jeg kommer med venstrebeinet foran får jeg store problemer;jeg klarer ikke å svinge like bra som jeg gjør med høyrebeinet først, og jeg har også problemer med å bremse... spesielt store problemer får jeg når jeg skal svinge til venstre eller hvis jeg skal prøve meg på et hopp når jeg kommer med venstrebeinet først.
det føles ut som om problemet ligger i at jeg ikke er like flink til å styre og holde balansen med høyrebeinet når jeg kjører regular stance som jeg er med venstrebeinet når jeg kjører goofy.. har prøvd å trene opp dette en stund nå og har også prøvd mange forskjellige bindingsoppsett uten at dette har bedret seg nevneverdig..
derfor trenger jeg nå noen tips fra folk som kanskje har hatt dette problemet selv eller har en idè om hvordan jeg kan løse det, ser ikke så bra ut å ha middels peil når jeg kjører goofy bare for å veksle over til danske-stilen med en gang jeg kommer med venstrebeinet først...
tar også gledelig i mot hva folk mener å være beste bindingsoppsettet for folk som kjører goofy...