VEl. som du skjønner på navnet så ja!... magnetraction sier jeg bare! Lib tech eller kansje en GNU plate? venter selv på min TRS plate nå, skulle ha meg dark series 155 2008 men er totalt umulig og få tak i. så ble en TRS på meg. Skal du hoppe, er det ikke bare mykt brett som har noe og si, park bruk, skal platene være litt stive. hvis du får for myk plate i forhold til din vekt vil du få en rimelig dårlig pop på plata. sjekk vekt charten osv.rimelig stor forsjell på hva som bør brukes til freeride og freestyle.
Flex skalaen! Skal som går bra 1 til 10. Det er slik at jo høyere flex jo stivere er plata. dette baserer seg noe på antall lag som plata har også. en 2'er plate er rimelig myk og en 8 plate er rimelig stiv.Prøv og finn en mellomting kansje hvis du er glad i begge deler. og kjøp en lengde som litt i mellom freeride og freestyle til din vekt. tror jeg du ville blitt fornøyd.
Ikke dumt og se på priser fra USA om dagn. det er lav dollar og det blir BILLIG! TRS plata kommer til og koste meg totalt med moms og frakt litt under 4000. HUSK! det er INGEN toll avgift på ski UTSTYR! dvs, bindinger, plate og sko. alle klær ( som er grise billig i USA) er det toll på ca 10.2% eller noe. bestill sammen med en kompis så blir frakta litt billigere.
www.buysnow.com har vi brukt er er DRIT fornøyd med service.skulle egentlig ha Dark series men den ble utsolgt mens vi handlet på siden, siden vi fikk kvitering med de platene og ikke fikk dem. ringte vi inn og snakket mewd dem og de fikset oss opp med 10% på all handel vi gjorde pga. plate manglen. Raske og enkle og ha med og gjøre.