Strålende!Sjekk ut Capita Indoor Survival/Outdoor Living, i 154-156(kommer vel an på hvilken lengde du liker). Det er en griseartig twin, som sikkert egentlig er ment for park, men som fungerer der du vil. Sykt moro å kjøre med det i pudder. Is er ikke dets beste venn, men passer du litt på stålkantene dine, i motsetning til meg, bør du ikke få noen problemer. Hatt både 156 og 158 i samme greia, tidligere sesonger, og er litt frelst. Kommer sikkert til å kjøpe det igjen.
En annen mulighet er Rome Agent, samme lengder, et brett som kanskje er hakket stivere, og et ørlite grann mer directional(1,5 cm mer nose enn tail). Morsomt brett, som jeg hadde i 160, men som jeg solgte fordi jeg gjerne ville ha noe mer freerideorientert. Brettet som erstattet det, knakk jeg forøvrig i dag. Huff.
Disse to er fine allroundplanker, synes jeg. I tillegg har du Rome Graft 155, men dette synes jeg blir litt for mykt utenfor løype(utenom pudder) med variabel snøkvalitet.
Bindinger som passer knallbra til begge to, er Rome 390. Disse bruker jeg til stort sett alt, og bytter dem mellom brettene jeg har. En annen som definitivt også er flott, ifølge meg selv, er Union Force. 390 passer generelt sett til flere støvelmodeller enn Force, så dette er greit å ta med i beregningen.
Håper dette hjalp noe!