Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Netthandel, Snowboard
#9014 19/02/2008 6:40 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg har i den siste tiden tenkt på å gå til innkjøp av en ny snowboard pakke og siden dollaren er så lav har jeg sett på en del sider fra USA. - www.the-house.com- Backcountry.comblandt annet. Siden jeg ikke har alt for mye peiling, lurte jeg på om det var mulig og få noen innspill på det som kommer under.

Har aldrig bestilt slikt utstyr fra utendlanske sider før og lurer på om noen har hatt erfaring med noen av sidene jeg nevnte. Jeg har stått en del på Burton brett tidligere og har hat god erfaring. Jeg ser derimot at en del av sidene ikke sender Burton brett til utlandet. Det jeg er ute etter er i hovedsak Burton Costum 08 modellen, er det noen som vet om noen sider det er mulig og bestille denne modellen?Takker for svar smile

Re: Netthandel, Snowboard
Everlast #9015 19/02/2008 8:39 PM
Entusiast
Entusiast

Amerikanske butikker sender ikke burton ut av landet. Om du allikevel vil ha burton for en noe billigere pris enn her hjemme, kan du opprette en konto på jetcarrier.com, hvor du da får en gateadresse i usa (New Jersey et sted, mener jeg å huske), som du kan få fraktet varene fra den amerikanske butikken til. The House skal du holde deg langt unna. Møkkservice og lurepriser(mye gammelt utstyr som selges "billig". Backcountry.com, derimot, er den beste onlinebutikken i usa, uten sidestykke. Er ikke billige til å være amerikansk(selv om de nå har et salg som er verdt å sjekke ut), men servicen du får der, er fullstendig prima.

Everlast #9016 25/02/2008 3:59 PM
Fersking
Fersking

Nice to know... hadde planer om å kanskje bestille brett fra thehouse selv, men da dropper jeg det.. Men hva med frakt da? Noen som har noen erfaringer? Har ikke lyst til å kjøpe et brett og så plutsleig må punge ut med masse porto gebyrer og avgifter :sad

Everlast #9017 25/02/2008 4:05 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Gikk til innkjøp av en snowboardpakke, bukse og en bag fra Backcountry.com. Brukte livechaten der og fikk en del gode tips, veldig fornøyd med personalet der. Tror jeg betalte omlag 150$ i frakt, og fikk levert alt på døren 40timer! senere. Tror det er noe rundt 10% toll på klær, mens snowboard utstyret gjeleder bare avgiften på 25% moms eller noe i den duren. Sykt mange gode tilbud på siden også...