Sitat mseather:sjekk ut klær fra Oakley. Kjørte kun med oakley klær i fjor.. De takler alle forholdene, flotte luftefunksjoner når man står i heiskø, eller går oppover ;)Ville nok ikke gått for sweet klær, har blitt alt for mainstream siste året. Fett å ha klær som ikke alle andre har ..
Lykke til! 
Bra tips fra mseather.
Oakley har mange kule klær, kult design (selv om noe av det enten ser for snowboarder- eller jibber-aktig ut for min smak)Og så er ikke Oakley ekstremt dyrt (på mange amerikanske nettsteder kan man gjøre utrolig gode Oakley-kjøp, selv med frakt, norsk moms og toll iberegnet!), i tillegg til at det er et merke med masse cred, hvis det er viktig.
Jeg synes at mange av Sweet sine produkter er kule, men at prisen er litt vel drøy. Jada, kvaliteten er sikkert topp; betviler ikke det, men likevel. Så, kommer nok ikke til å gå for det merket neste gang jeg skal bytte klær.
Personlig synes jeg Norrøna har mye som både er kult og stilig samtidig. (Ikke at prisen er særlig lavere enn Sweet) Og jeg synes det er kult at merket er norsk også.
Men, skulle ikke pris vært en faktor overhodet, ville jeg gått for både jakke og bukse fra Arc'Teryx. Utrolig kvalitet og stil så det holder, men for noen priser...AI!!!