Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Getting There
#8895 04/04/2008 4:31 PM
Nörk Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei godtfolk. Som de brettbomsene vi er, har vi forsøkt å lage en liten film om vårt liv som puddersøkende snowboardere. Denne filmen begynte som et moro prosjekt som vi tenkte å ha for oss selv. Men siden teaseren nådde verdensveven raskere enn vi planla, kan vi like gjerne sprede budskapet til alle intetanende brødre og søstre også.

sjekk gjerne ut teaser for Getting There

Re: Getting There
Nörk #8896 04/04/2008 6:23 PM
Entusiast
Entusiast

kult å se at noen lager film med litt fokus på det som foregår i terrenget. Er lei av amatør/halvpro filmer som kun inneholder park/streetrails. (kan vel egentlig ikke si noe siden jeg drev med det før, men, men...)

hvilke norske kjørere er det som er med?

ja, digg
Nörk #8897 04/04/2008 7:24 PM
Avhengig
Avhengig

:wink

Nörk #8898 04/04/2008 8:57 PM
Nörk Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

takk for vettug kommentar booun!Et par uker ut i studiene traff jeg en islender på forelesning. Han hadde bodd de første ukene sammen med en finne på innsbruck youth hostell. Kameramannen fløy inn fra Reykjavik i starten av desember. Mens vi ventet på at snøen skulle falle ble vi enige om å forsøke å lage en film som omhandlet snowboard, dog ikke en dokumentar, men heller ikke med bare hopping og bratte fjell som fokus. Siden vi er avdankede og aldrende snowboardere var det naturlig for oss å vinkle det inn mot hva vi egentlig driver med. Det handler ikke om å bryte grenser eller ta det til det ekstreme. Vi gjør rett og slett bare de vanlige tingene vi normalt ville gjort for å ha det moro i fjellet. Filmen vil derfor handle om fire avslappa karer med venner(deriblant et par til nordmenn)som rett og slett gjør det vi alle ønsker å gjøre, nemlig ha det gøy på brett. Filmen blir nok ikke lagt ut for salg, men vi forsøker å ha premiere på island første helga i August og deretter blir filmen etter all sannsylighet lagt ut for hvermannsen til nedlasting på nett.

Nörk #8899 04/04/2008 9:38 PM
Entusiast
Entusiast

høres veldig bra ut Jeg er også aldrende snowboarder og drømmer om å få filmet noe ned den samme tanken hver vinter. blir aldri noe av rett og slett fordi man går glipp av for mye kjøring om man skal få noe på film, men det er kult å drømme om. gleder meg til å se filmen deres.

ja, det må nevnes!
Nörk #8900 05/04/2008 9:01 PM
Avhengig
Avhengig

den lille sekvensen med det BC-hoppet der filmen spoles tilbake igjen og så tar gubben hva-nå-det-enn-er, var jo oscar-verdig! har ikke sett lignende så godt utført før, så det skal dere ha skryt for!

(^hehe, ikke så flink på å sette navn på tricks når jeg ser et:wink)

Nörk #8901 07/04/2008 6:37 PM
Nörk Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Booun: Man går ikke glipp av mye kjøring bare for at man filmer, man blir jo bare mer nøye på hvor og hva man kjører. Jeg finner det egentlig fornøyelig. Noe av det beste er å sitte i ettertid å analysere hva man gjorde rett, hva som gikk galt, eller finne ting man må gjøre annerledes.Nikita: Takk for den! men hvis vi hadde vært så flinke ville vi ikke hatt så mye materiale til slamparten som det vi har...Findus: Hehehe... smile Trikset er vel en bs rodeo5 eller noe i den retningen.

Getting There Download
Nörk #8902 03/11/2008 10:46 AM
Nörk Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Da var filmen så ferdig som vi gidder å lage den. Last den ned på denne linken: http://www.sweet-life.org