Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Har du gått på ff linja på Rødde fhs?
#128103 17/02/2005 9:27 PM
Sveira Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei! jeg har søkt rødde fhs og lurer på om noen som har gått der kunne gjort ting litt klart for meg. vet det er en anne post her om dette men før ikke de svarene jeg vil. etter at jeg har lest på andre forumer at skolen er som et fengsel hvor man aldri får gjør hva man vil, samtidig som vi må synge haleluja hver dag. Jeg er ikke kristen og LANGT ifra. og lurer derfor på om det er slik som jeg har lest? HAr du mye frihet der? er det sant at man blir fålagt et kristent opplegg?

Hadde ver fint om en som har godt der kunne sent meg en ff-mail hvor jeg vet hvor jeg kan spør hvis det er flere ting jeg lurer på!

vel..
Sveira #128104 18/02/2005 12:55 AM
Fersking
Fersking

da har vi to lest vidt forskjellige ting.. selv har jeg fått inntrykk av at det er den beste skolen å gå på om en vil stå mye på ski/brett.. jeg har også lest at det kristne greiene du snakker om, langt fra stemmer.. at det er opp til hver enkelt å engasjere seg om de vil..

..men.. det kan jo hende vi begge er blitt feilinformert så litt info fra noen som går der hadde vert fint jah..

har hørt
Sveira #128105 18/02/2005 8:20 AM
Medlem
Medlem

at de ikke er så veldig opptatt av at elevene er kristne, det eneste de gjør er å ha 5 min. andakt før lunsj