Er det flere her som har merket at Oslo Sportslager har elendig kundeservice. Flere av de ansatte der er jo helt håpløse. I dag møtte jeg en fyr som hadde en helt dass holdning. Når man kjøper et par støvler til 3500 er det fint å få litt hjelp. Vedkommende var lite imøtekommende, og svarene jeg fikk var lite gjennomtenkte. Til og med min søster mente at han hadde en frekk holdning. Av og til er det bare å gi opp. Det er dessverre ikke første gang jeg opplever dette. Det var en annen gang at selgeren plutselig forsvant, eller at han ikke en gang gadd å hjelpe meg med å finne str. på jakken jeg var ute etter. Endte selvfølgelig opp med å kjøpe jakken et annet sted.
Ønsker ikke å være altfor krass, jeg har også ved enkelte anledninger fått kjempe bra service, men det er ofte slik at de dårligere episodene overskygger de positive. Spesielt vil jeg trekke frem Håvard i skiavdelingen. Fikk hjelp til å prøve ni(!!) ulike skistøvler, og han var like positiv etterpå. Var utrolig flink til å finne de støvlene som satt best på foten min.
Hvis det er flere som har noen synspunkter på denne saken, er det bare å skrive i vei. Var litt irritert etter besøket i dag og konkluderer med at jeg heretter handler andre steder.