Jepp da har det endelig gått langt nok. Er nok en klok avgjørelse fra kommunen å pålegge folk som driver hotelldøgn der å ha 23 års grense. På ti korte år har yngre og yngre folk (uansett hvor de er fra og please, ikke start noe diskusjon om hvem som har skylda... drittungene har det) har utagert og ødelagt et miljø snowboard pionerene på slutten av åtti til midt nitti har bygd opp....
Takk for innsatsen unger.... bra jobba.
Er ikke kategorisk for hemsedal som skisted, men syns at det av og til har mye for seg, og til tider at det har vært et bra miljø der.... (selv om jeg ikke har vært der mest). Jeg har i det siste holdt meg unna dalen, nettop pga all den store influxen av kaosdrittunger som ødelegger miljøet, hyper opp stedet og tvinger prisene opp.
Apell til SKISTAR om noen av dere skulle lese dette... Når Hypen nå stille dør, er det vel på tide å skru prisene ned til et akseptabelt nivå igjen. Ingen syns 350kr er akseptabelt for den gamle og trege heisparken i senteret deres. 280kr hadde vært en bedre pris....
Tilslutt får man håpe at hytteeiere også omfattes av dette pålegget om aldersgrense og alle under 23 heller ikke får leid hytte, slik at det kan ta et par år og flate ut og normalisere seg.....
Det er beklagelig, men på en måte bra....
PS: SKISTAR.. .en heis fra Toppen av RONI heisen og mot radiohytta ville faktisk rettferdiggjort 350kr... noen enig???