Nå kødder jeg ikke: dette sinnssyke utstyrsjaget som foregår for tiden må jaggu folk prøve å roe ned litt. Her trengs det litt jantelov, for å ha egne klær til park og andre til kjøring med breie ski, det blir litt for drøyt altså.
Ingen mennesker med respekt for seg selv kan være så jævli fokusert på utstyr og merkevarer at de må lage egne forumtråder om det, særlig ikke så lenge flesteparten av folka i verden har mer enn nok med å skaffe seg mat og drikke. Voks opp og bruk hodet litt, kjære folk.
Ellers vil jeg fortelle om en råskalle jeg observerte i parken i Åre i vinter; fyren var norsk, og kjørte med Norheim bukse som var alt for liten, første generasjon 1080-ski og hjemmestrikka Mariusgenser. Jeg så på fyren i min XL-bukse som jeg har kjøpt på salg og tenkte "for en tulling". Men jeg fikk passet mitt solid påskrevet da fyren stompa 540 Safety og fakie 720 Double-Japan på de to største hoppene i parken.
Moral: la kjøringa prate for deg, hold kjeften igjen, og send penga dine til Afrika i stedet for til Oakleys fattigkontor i California. Det er nemlig ikke sånn at Tanner Hall MÅ tjene flere millioner dollar i året for å drive med noe som nesten ikke er verdiskapende i det hele tatt. Det samme gjelder for øvrig meg.
Nå gidder jeg forresten ikke skrive mer, selv om det er jobben min.