Jeg hadde BS84 for noen år tilbake, og aldri igjen sier bare jeg. I bakken rister å homper det noe så helt forjævlig, og svingradiusen er like i overkant av 1km.Responsen er helt fraværende i skien, og de føles tunge og lite håndterbare.
Kommer du ut i løssnøen så er vel skien i beste fall helt ok, men siden de er så jævlig tunge så blir det tull likevel.
Du sier at du er ny på dette med slalom. Har du tenkt å bevege deg utenfor løypene? For med mindre du oppholder deg 9/10 av dagen i laus snø så må du ikke finne på å kjøpe denne skien. Den er så kjedelig å renne på i bakke at du holder på å sovne på vei nedover.
Nei, jeg har aldri vært så misfornøyd med ett skikjøp noen gang, og det har blitt noen av dem. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått enn runde internt og definert bruksområde o.l. Kommer du frem til at du er mest i bakken så stikker du i butikken å kjøper en ski med mer respons og mer futt.
Dette var min mening, men kommer noen og sier at BS84 er en bra ski så tar de feil, og vet ikke hva de snakker om.
Ha en fin dag.