oh yess, du er ikke den eneste i den situasjonen!jeg har selv slitt med dette, og problemet er vel arbeidsliv etc..det har jeg nå prøvd å gjøre noe med, v å lage en liten "klubb" hvor alle informerer hverandre om planer , muligheter etc..ikke noe hjemmeside enda, men interressenter kan skrive en mail og presentere seg for å havne på mail-lista.planen er å få til flere lokale turer, bli kjent m andre i samme situasjon,samt å bedre planlegge(og dermed billigere=oftere) turer lengre avgårde.flere av medlemmene er godt innenfor aktive miljøer og, og flere av oss jobber som ski-lærere. dessuten har vi ofte tilgang på hytter og rabatter rundtomkring. ¨fellesinteressen er jo seff pudder, og toppturer etc, god mat og drikke, og høydemeter! noen tradisjoner lokalt allerede, men de er dypt bevarte hemmeligheter for utestående...(hvorav en foregår m drømmeforhold allerede imorgen fredag 9 feb, så vær raskt ute med å sende en mail, og pass på å ha muligheten til å være spontan imorgen, så sees vi!send en mail tilfrisviva@gmail.comså sender jeg infomail tilbake.
there is no gravity...