Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skipartner?
#122018 08/02/2007 6:52 PM
Caro Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei

En jente på 23 som har en lidenskap for alpint. Tidligere kjørt aktivt. Bor nå i Oslo men har ingen venner her som deler lidenskapen min. Så blir desverre ikke så mye kjøring som jeg hadde ønsket. Ikke har jeg bil heller til å komme meg til diverse skisteder, må jo ikke ha det da. Men blir litt ensomt å kjøre alene. Morro å ha noen å kjøre sammen med, og kanskje bryne seg litt på:)

Noen som er i samme situasjon der ute og som kunne tenkt seg til å komme seg mer ut på ski? Leter etter mennesker som vil bli kjent med nye folk og som elsker å stå på ski.

vi fins!
Caro #122019 08/02/2007 7:30 PM
Fersking
Fersking

oh yess, du er ikke den eneste i den situasjonen!jeg har selv slitt med dette, og problemet er vel arbeidsliv etc..det har jeg nå prøvd å gjøre noe med, v å lage en liten "klubb" hvor alle informerer hverandre om planer , muligheter etc..ikke noe hjemmeside enda, men interressenter kan skrive en mail og presentere seg for å havne på mail-lista.planen er å få til flere lokale turer, bli kjent m andre i samme situasjon,samt å bedre planlegge(og dermed billigere=oftere) turer lengre avgårde.flere av medlemmene er godt innenfor aktive miljøer og, og flere av oss jobber som ski-lærere. dessuten har vi ofte tilgang på hytter og rabatter rundtomkring. ¨fellesinteressen er jo seff pudder, og toppturer etc, god mat og drikke, og høydemeter! noen tradisjoner lokalt allerede, men de er dypt bevarte hemmeligheter for utestående...(hvorav en foregår m drømmeforhold allerede imorgen fredag 9 feb, så vær raskt ute med å sende en mail, og pass på å ha muligheten til å være spontan imorgen, så sees vi!send en mail tilfrisviva@gmail.comså sender jeg infomail tilbake.

there is no gravity...

Bra tiltak plankfunk... rom for familiefedre på 38 også?
Caro #122020 09/02/2007 3:07 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Problemet når du blir "eldre" og elsker å stå på ski er todelt: Enten kan du ikke dra på ski pga. familien eller så står ingen/kan ingen venner bli med lenger! Derfor veldig god ide å kunne finne andre med samme intersser og samme nivå for litt mer impulsive turer når man kan og forholdene er bra! Er jeg for gammel?

man er da vel ikke eldre ...
Caro #122021 10/02/2007 4:45 PM
Fersking
Fersking

...enn du føler deg!jeg er da selv 31, og dersom du mener det blir for gammelt å være 38, ja da er jeg iallefall ikke enig!

...og nå er vi oppe i 43...
Caro #122022 12/02/2007 1:15 AM
Fersking
Fersking

og vår yngste er 18!!utrolig hyggelig at dette blir så godt tatt imot! vi har fått mye mail!

c'mon , brothers from other mother's!

...and
Caro #122023 12/02/2007 1:15 AM
Fersking
Fersking

sisters, loretta! wink

ja!
Caro #122024 12/02/2007 7:45 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Eg er også 23 år, i Oslo og i samme situasjon. Kunne gjerne tenke meg å komme meir på ski. :)En slik fellesmail hørest bra ut, trur eg prøver den. smile

Powder friends
Caro #122025 12/02/2007 8:28 PM
Medlem
Medlem

Veldig bra tiltak, meldt meg på jeg også!

Er vel snart nok folk til å arrangere en egen camp;)

vel....
Caro #122026 13/02/2007 1:27 AM
Fersking
Fersking

...send en mail til frisviva@gmail.comderetter vil du få noen sjanser til å henge med på en tur ,så er du med,dersom vi alle (inkludert deg ,da ;)føler at det er passende på noe vis...men dette systemet må vel ta en ende, på et eller annet punkt.hvordan vi gjør det da får tiden vise. blir det for mange ,er jeg redd vi ikke få en sjanse til å bli kjent med alle. (og vi har allerede økt DRAMATISK ! de siste dagene!)dette var jo tenkt som en lokal klubb, i asker og oslo, med tilknytninger til hemsedal, trysil og herogder, og det har vi tenkt å holde det til!!

hilsen uled og bjorr frisviva sveit!! wink

Coolt Funke!
Caro #122027 13/02/2007 1:33 AM
Fersking
Fersking

Bra ide att hålla det lokalt!Det är det enda man har tid till i vardagen!Kontakter runt omkring får man ju ändå!Det går alltid att starta flera klubbar!!! finns ju inget som hindrar ett eventuellt sammarbete klubbar i mellan! Vi har ju alla samma intresse!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå