Hm. Nå skal jeg tillate meg å fyre i gang debatt her. En ting er at denne karen padler nokså dårlig (han tucker ALT for tidlig, slik at han gjør frontflip, hadde jeg vært litt mer rutinert og tøff i trynet skulle jeg kalt det klassisk rookietabbe).
I tillegg blir han borte (naturlig nok, siden fossen er nesten 40 meter høy), og kommer SPASERENDE ut etterpå. Spør du meg er ikke dette elvepadling, dette er bare tull, særlig når padleren ikke viser et eneste tegn på at han har særlig erfaring med høye fosser.
Akkurat som på ski, handler elvepadling om å style ting, gjerne etter kriteriene som brukes i frikjøringskonkurranser: Flyt, linjevalg og kontroll (fart er mindre viktig på elva). Dette latterlige stuntet demonstrerer total mangel på alt, og nei, heller ikke linjevalg, da dette er en drit enkel foss (helt clean, åpenbar linje), den er bare sinnsykt høy.
Nei, la oss for guds skyld IKKE gi cred til folk som driver med sånt, men heller til guttene og jentene som padler vanskelige linjer med stil og kontroll, slik som for eksempel trådstarteren.
...og ja, jeg syns Jamie Pierre er en klovn.