Syntes det var en herlig edit som faktisk gjorde meg stoka. Merkelig ettersom nivået, ikke ennå ihverfall, er veldig høyt. Derimot var det mange fine bilder og godt redigert synes jeg. Hvilket skianlegg var de frikjørings sekvensene tatt? Så sykt digg ut!
Eg som har redigert filmen, takk for gode kommentarer :)Digg og prøve og lage ein pudder film og få så gode tilbake meldinger!Se mer etter oss, kommer nok mer filmer med blanding av park, bc-hopp og pudder! :-)
satan, fine puddersekvenser!:surprised seriøst, det som var pudder var jo drit bra. det andre var litt mer så som så, men greit nok det og.viss jeg hadde vert dere hadde jeg bare brukt pudderklippa, det hadde vert digg:wink
Masse moro! Ikkje minst at det er "normale" stunts som også avslutter med trynings, og flotte dropp på anstendig mengde meter syns eg er fint. Supert med ein så fin film med alminnelig flinke folk. Det med kameravinkel er ikkje alltid så lett i eksisterende park, for hoppa er ikkje akkurat plassert der dei er for å ha god kameravinkel, slik det garantert er på dei store filmane. Stå på!