Jeg bestilte Gul og Blå jakke XL og Blå Bukse XL i begynnelsen av november, og jeg spurte dem ihvertfall 5 ganger både på E-post og Facebook om de har sendt mine klær og samme svar vær gang "We have your order for a full suit, and are shipping everything as we speak!". Jeg syntes at det var ganske rart at jeg aldri fikk Comfirmation mail fra dem.
Plutselig rundt 20. November fikk jeg en e-post av dem si at det var noe feil med bestillinga, alle klærne jeg bestilte var utsolgt litt før jeg bestilte mine klær og dermed ble ikke siden oppdatert i tide, og isteden for å avbryte orde kunne jeg bytte farge og heller få en gave med bestillinga.
Jeg syntes dette var ganske sent å plutselig si leenge etter bestillinga fordi jeg ville ha klærne mine helst før jul og det var heller ikke noe stort utvalg av freshe farger i min størrelse, nesten alt var utsolgt. Så jeg var heldig å fant en farge som faktisk var litt kul, de andre fargene var gaanske så lame.
Det endte med at jeg kjøpte meg Svar og Gul bukse og jakke, får en gave, slipper å betale frakt og så sa de at de skulle gjøre momsen så billig som mulig. Og klærne ble sendt dagen etterpå og jeg fikk Confirmation mailen min, men jeg synes enda at de kunne ha sagt at bestillinga ikke ble som den skulle bli tidligere sånn at jeg fikk større utvalg å bytte mellom istedet for å ta det flere uker etterpå når det beste er utsolgt.