|
 Trynet ditt
|
Medlem
|
OP
Medlem
Kanskje litt rart innlegg, men hva er det verste trynet du har hatt noen gang? Har du skadet deg skikkelig eller noe? Fortel...
|
|
|
 Re: Trynet ditt
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat KJTL:Kanskje litt rart innlegg, men hva er det verste trynet du har hatt noen gang? Har du skadet deg skikkelig eller noe? Fortel... <p></p> wth
|
|
|
 ..
|
Entusiast
|
Entusiast
EMOSTYLE har heldigvis aldri skadet meg skikkelig:D:D
|
|
|
 trynet mitt
|
Ringrev
|
Ringrev
He,he,litt anderledes innlegg men jeg melder meg på.Lærte å bruke feller og breie fjellski for 20 år siden etter grundig tryning på fjellet i Nord-N.Som eneste turdeltaker skulle toppturen bestiges med tynne Skilom løypeski uten feller,et hjelpemiddel som var totalt ukjent for meg på den tiden som kun var vant til å gå på ski i Lillo og Nordmarka:cool(glissent mellom toppturene i det område)Opp gikk relativt greit men på turen ned hvor underlaget besto mest av skare og fokksne oppstod det visse problemer.Konkurranseinnstinktet var høyt på den tiden (og den sunne foruften var totalt fraværende.Skal opgså sies til mitt forsvar at min blivende kona var med på turen så jeg skulle vel bruse litt med fjærene:) )og jeg skulle ikke være noe pyseete søring på nedturen,men etter 200 m og full trynings i skaresneen hvor resultatet var at halve ansiktet tilnærmelseslik en rå blodig hamburger,skjønte jeg alvoret og tok av meg skien og ruslet rolig videre på beina.Uka etter kjøpte jeg meg mine første toppturski m/feller:wink RIN wink:wink
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
har heller ikke skadet meg, fortell om ditt da.. =)
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
skadet meg en gang i fjor jeg;pjeg og en kompis hadde en liten session på big jumpen, og på slutten skulle vi bare leke oss, siden det begynte å bli litt småhardt og isete. så vi drev å tok linken, og på siste hoppet, så satset jeg helt feil, og landet framover og slo trynet i en isklomp. kløvde nedre leppen og måtte ta røntgen av tennene;psykt eid!
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jibbet en spine i skateparken i går, endte opp med en fot på hver side av spinen og rød tissefant, haha.
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 brekt arm
|
Medlem
|
Medlem
jeg klarte og brekke armen min at jeg hadde stor fart, og skulle svinge inn til big jumpet, var veldig klumpete i veien, der flakset jeg igjennom luften å brekte armen. beine oppfor handleddet. heheh
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hadde et sykt tryn i Hemsedal igår, bånna det siste hoppet i store parken og det endte med en skikkelig lårhøne og et blått lår:P
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Urettferdig detta her. Jeg er ikke typen som drar de sykaste tricka elr noe. OG jeg tryner som oftest IKKE på hopp. Men når jeg bare skal ut å kose meg i pudderet så huker jo skia seg fast. 2 brekte bein. RULLESTOL FTW!
|
|
|
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
I fjor bygde jeg og en kompis hopp. Skikkelig down jump med gap over rusk og rask og et gjerde. Ikke så langt men kanskje 2 meter høyt og det var råtten snø så jeg hekta i gjerdet og gikk med trynet først i skare/råtten snø. Hele nesa og alt rundt var blodig
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat Sjef ChubChub:Urettferdig detta her. Jeg er ikke typen som drar de sykaste tricka elr noe. OG jeg tryner som oftest IKKE på hopp. Men når jeg bare skal ut å kose meg i pudderet så huker jo skia seg fast. 2 brekte bein. RULLESTOL FTW! <p></p> šOI,KJIPT!!:(
|
|
|
 .
|
Medlem
|
OP
Medlem
Har ikke skadet eller noe sånt men eg har trynt å knust hofta i både rail og etterpå i isen. Kjørte helt vanlig innpå railen, så klarte eg på en måte å hekta skia før eg kom skikkelig oppå railen i siden så eg landet med hoften nedpå railen og sklei hele railen så falt eg med den same siden ned på isen som lå i landingsplassen. Har aldrig hatt så vondt i hoften før. Greide ikke å gå på sikkert 2 dager nesten. Så no har eg kjøpt med beskyttelses shorst, så eg ikkje får så vondt igjen.
|
|
|
 .
|
Medlem
|
OP
Medlem
Au! hørtes ikkje godt ut. Har du arr i trynet då eller?
|
|
|
 ...
|
Fersking
|
Fersking
Jeg skulle henge meg i en gren en gang sp kankk den...Gjorde ikke vondt da men:p
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
En gang så skulle jeg og en kompis hoppe på trampolina så hadde pappa bygd et hull med pukk oppi. Så klarte han og ta 360 mista kontrollen og neste sprett satsa han og landa på ryggen nedi steinrøysa. Armene så ikke bra ut etter det. KJTI: Hvis du lurte på om jeg hadde arr så tror jeg ikke det, det syntes ikke uansett ffordi jeg har så mange fregner
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Brakk armen engang da jeg mista skia i lufta. Også en kompiss av meg brakk kjeven på trampoline da jeg så på, det så ikke så pent ut sener. Fikk desverre ikke tatt bilde fordi han nekta.
|
|
|
 skade
|
Fersking
|
Fersking
Jeg var på hytten min denne helgen som liggerpå Tyin skulle prøve de nye fjellskiene mine og skulle opp på stølsnøsi. På vei hjem falt jeg og vride benet og greide ikke å gå videre, ble henta med helikopter og ble frakta til Lærdag sykehus(anbefales). Det viste seg at jeg hadde flere brudd i venstre fot og nå er skisesongen ødelagt.Men satser på mye snø til neste år!!!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat Sga:Jeg var på hytten min denne helgen som liggerpå Tyin skulle prøve de nye fjellskiene mine og skulle opp på stølsnøsi. På vei hjem falt jeg og vride benet og greide ikke å gå videre, ble henta med helikopter og ble frakta til Lærdag sykehus(anbefales). Det viste seg at jeg hadde flere brudd i venstre fot og nå er skisesongen ødelagt.Men satser på mye snø til neste år!!! tror ikke det fins noe verre enn å skade seg aller siste runnet for så å ødelegge en hel sesong :P
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Tok misty 5, landa halveis på beina, halvveis på armene, stod videre! Merket en smerte i armen og la meg ned på sletta! Fant ut dagen etter at jeg hadde brukket håndleddet! Vet det ikke er et tryn, men fortsatt ganske vondt 
|
|
|
 snusleppe
|
Fersking
|
Fersking
Skulle en gang ta en frontflip på en kicker en gang, landa m kneet oppi tennene og slo laus tre tenner og fikk en saftig snusleppe resten av uka :grinArti:)
|
|
|
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Falt i dag ved å ta 180 på en kink. Falt på siden og knakk kragebeinet. Kan ikke kjøre ski før neste vinter jeg som hadde så mange mål og planer for denne sesongen 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Har mått lime litt på fire tenner! så henner det jo at man får noen slag av busker i trynet, men det er borte nå som fullfacen er på plass!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
vel har gått lit på trynet i mitt liv :Pværste og siste var da jeg skulle ta doubel backflip på airbaggen i tryvann i fjor...startet rotalsjonen alt for tidlig og endte med å knocke hue i hoppkanten og så ble det svart...eneste jeg har som minne fra det hoppet er bildene som ligger på facebook :razz kommer først til bevisthet på en snøskuter halveis oppe i bakken. har jo også baila på en kink box for noen år siden der jeg greida å få kanten på kinken i øyet, det resulterte i at halve trynet var blått og ømt i en uke og et rykte om at jeg hadde blitt slått ned med baltre på oslo s :razz
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Selv om jeg ikke tryner så synnsykt hardt og ikke har skadet meg så kallerr kompisene mine meg for Morten kast i kast fordi jeg tryner så mye
|
|
|
 .
|
Medlem
|
OP
Medlem
Mange innteresange tryn::P Høres ut som folk satser litt. Der er bra, men ikkje sats så mye at dere knekker nakken eller noe då:P
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Sga:Jeg var på hytten min denne helgen som liggerpå Tyin skulle prøve de nye fjellskiene mine og skulle opp på stølsnøsi. På vei hjem falt jeg og vride benet og greide ikke å gå videre, ble henta med helikopter og ble frakta til Lærdag sykehus(anbefales). Det viste seg at jeg hadde flere brudd i venstre fot og nå er skisesongen ødelagt.Men satser på mye snø til neste år!!! Mener du LÆRDAL Sykehus? Bor i Sogndal, ikke så langt fra Lærdal Sykehus.
|
|
|
|
|
|