har lyst til å prøve på frontflip,men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå fram. hvordan hopp bør jeg prøve på og str. på hoppet. håper noen har noen gode tips:wink
jeg vil bare ambufale deg å sammle en del pudder snø i en haug, og bygge et hopp du føler deg sikker på, og så bare å gå for det, jeg greide tilfeldig vis med uhel. :P så det kan ikke væreså hard, først gang er værst : P
det var en SUGEN trick tip video....kan du forntflip på trampoline så kan du det basicly på ski også...eneste som gjelder er å å gutse på...og når du skla ta det så gjør du følgene...du legger deg litt bak på slik at du bruker overkroppen til å starte før du tar av fra hoppet...så slenger du over kroppen fremover når du nærmer deg hoppkanten legger ene beinet i spenn forran det andre og løfter bak beinet og så er det bare å legge hodet mellom beina og åpne opp når du mener du er rundt.på denne måten kan du sette front hvor søren du vill nesten...selv setter jeg det av små kuler og lignde på denne måten :wink