det er vel ikke noen hansker som er så varme at du ikke fryser i det hele tatt. kjøp deg noen votter. det vil holde deg varm. men det er vel litt domt og. kanskje. har litt erfaring:grin
Jeg har samme problemet med hendene, men etter at jeg kjøpte et par Hestra skinnhanser, har jeg ikke vært kald på fingrene en skidag... Så vil anbefale deg å ta en titt på Hestra!
Sitat Jonsey:Jeg har samme problemet med hendene, men etter at jeg kjøpte et par Hestra skinnhanser, har jeg ikke vært kald på fingrene en skidag... Så vil anbefale deg å ta en titt på Hestra!
jeg kjørte en del med votter forrige sesong, og merka fort to store forskjeller. Den ene var at jeg frøys mye mindre med votter, men det var vanskeligere å holde graben! Så jeg er også på utkikk etter varme HANSKER.
Dra innom en SWAG-butikk, handle deg et par hansker ved navn "Burton R.P.M. Leather Glove", og du forblir nokså varm gjennom den kaldeste delen av sesongen skal du se Detter er hvite hansker i skinn. Nice som F!
har Dakine Titan, har ikke vært kald på fingrene en gang med de på,men fordelen når du skal kjøpe "varme" hansker er at de er vanntette og at de er litt store, for luft = varme
En kompiss av meg har mista to fingertupper, og visst han blir for kald på fingerne så for han sore problemer. Han bruke hestra eller skikkelige votter med varme innlegg, og han er kjempe fornøyd !
har noen gamle grenade gloves ( de med hodeskalle på ) de er faktisk utrolig varme for å være så tynne.. ikke noe problem før de blir skikkelige våte på -20 . anbefaler, ettersom det blir veldig mye lettere å grabbe med slike varme tynne hansker.. min erfaring