Etter det jeg har lest her på forumet tror jeg at Line chronic er best til din type kjøring, men tror også høyde og vekt har litt å si når du skal velge nye ski...det er bare å søke litt på forumet så finner du sikkert mange tips, har sett mange tråder med omtrent samme tittel, å da er det vel bare å sammenligne litt:D
lykke til
Re: Armada AR6, Salomon Suspect eller Line Chronic?
var litt synd at du var så "liten" for jeg har et par Armada AR6 som er en ekstremt god ski som du kunne få kjøpt for en billig penge, de er 171 med px 12 jib så det kan kanskje bli litt langt.
Jeg ville gått for suspect, jeg veier like mye som deg, kjører park og litt utenfor. Jeg hadde suspect i fjord og er veldig fornøyd med dem Har kjøpt meg dette årets suspect og, håper de blir like gode som de forige Men et velkjent problem meg suspect og dumont skia er at toppen av skien løsner fra den underste delen av skien og at grafikken kan bli veldig ripete og dette av, men dette er ikke noe stort problem vis dette skjer så får du nye ski fra salomon med en gang Suspect'en i år er også ganske lette og har noe vaier greier under sånn at stål kantene ikke blir øderlagt og detter av, suspect er kanskje en av de beste park og rail skiene og har fått 9.3 av 10 på freeskier! Lykke til med valg av ski