burde tenke litt bruksområde innenfor parken i tillegg! Rails, store eller små hopp f.eks. Viss du like å hopp store hopp vildet være lurt å velge en litt stivere ski som 4frnt TNK. Er du glad i butters, rails og generell lek så er det kanskje bedre med en mykere ski som 4frnt Click! Det skal sies at begge to er veldig bra ski generelt i parken, så alt i alt kommer det til hva du liker selv mest å kjøre i parken! og nivå da :P
av line skia så har du jo Aftebang og Anthem! Afterbang er jo ny av året, men det jeg har hørt er at den skal være lett og god og raile med! Men da kan eg tenke meg at det har gått litt utover hoppegenskapene. Anthem er en klassiker, kommer vell med knekkpunkter. ti butters! Så er det Chronic som er en Allround ski! Den er stivere enn de to andre tror jeg, så bedre i fart og på hopp! Ville nok gått for enten Anthem eller Chronic, også kan du nesten velge på magefølelsen mellom de to!
Er selv kjempefornøyd med Chronics, i år har du også Chronic Cryptonite som er ganske lik.I tillegg har du Mastermind, som sikkert er en bra ski, bredere enn Chronic, men smalere enn Anthem