hmm asså tror ikke de hadde tatt sjansen på å la de henge ute hvis de ikke var sikker på at de ikke ville ødelegges:P men de blir brukt om sommeren og til turgårere tror jeg.
men jeg fikk svar på mailen min her i sta.
Han takket for gode innspill å hadde dette å si om parken:
"Me har dei siste åra flytta parken litt rundt i anlegg for å få erfaringar frå ulike plassar i anlegget. Me vil også sjå på korleis me kan bruka ein park i forbindelse med Helgatuntrekket til neste vinter viss alt går i orden. Me treng litt avtalar på plass for å bruka områder som ligg utanfor dei løypene me alt har i dag."
"Etter å ha bygd 3 nye heisar til forrige sesong, så har me strekt strikken økonomisk så langt me kan, me me jobbar likevel heile tida med å forbetra oss. Me treng difor innspel slik som du har kome med, så vil me ta det med i ei totalvurdering når me jobbar vidare"
Tror det kan hjelpe veldig at vi får frem hva vi ønsker, hvordan den nye parken kan se ut feks.
han sa også at de hadde facebook gruppe:1. Myrkdalen - den offisielle2. Ung i Myrkdalen (dette var en jeg fant for ungdommer mellom 13-20 som kjører i myrkdalen, veldig fin gruppe for dere som står der:)