Sitat Brudberg:-):Du har jo Salomon kaos og spk pro;)Noe dyre pro veier ca 4,5kg parret og kaos 3,5kg parret;) du har jo også salomon kreation som er en noe mykere støvel, og også bare 3,5kg;) så du må nok tenke litt på hvor mye du vier i forhold til hvilken fleks du skal velge;) kan jo si flexindexen på støvlene pgså da:PSpk Pro: 110Kaos: 100Kreation: 90Dette er jo salomon sine jibbe støvler, men har også hørt mye bra om fulltillt sko, jeg vet ikke konkret hva vekten på de er, men det sies at de skal være de letteste på markede;) Flexen er jeg også usikker på. :razz:razz:grin
firflyt må skaffe seg redigerings verktøy!!
Jeg tar det på nytt jeg:
Du har jo Salomon kaos og spk pro;)Spk pro veier ca 4,5kg parret, og kaos 3,5kg parret;) Du har jo også salomon kreation som er en noe mykere støvel, og også bare 3,5kg;) så du må nok tenke litt på hvor mye du veier i forhold til hvilken fleks du skal velge;) kan jo si flexindexen på støvlene også da:PSpk Pro: 110Kaos: 100Kreation: 90
Dette er jo salomon sine jibbe støvler, men har også hørt mye bra om fulltillt støvler, jeg vet ikke konkret hva vekten på de er, men det sies at de skal være de letteste på markede;) Flexen er jeg også usikker på. :razz:razz:grin