Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
'Nuff Said - pre-teaser [JallaCrap Prod]
#100836 10/05/2009 9:22 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Da var det tid for pre-teaseren til årets film fra oss i JCP. Filmen i år går under navnet "Nuff Said" (forkortelse for "enough said"). Filmen kommer til å droppe til høsten som vanlig, og det vil også komme en "hoved-teaser" etter foglefonna en gang i sommer. Litt mer info om filmen, uten at vi vil røpe for mye, ligger på:

http://www.jallacrapprod.com/ og http://www.vimeo.com/4575060 (bedre kvalitet på filmen)

Filmen er redigert av: Kjetil Bjørnevik

Kjørerne i filmen er: Kjetil Bjørnevik Bjørn Lorentzen Håkon Reinskau Vidar Laugaland Jone Sigmundstad Carl I. Klovning Eirik Fykse Aleksander Espevik Martin Varhaug Joakim Fugelli Adrian Kvanvik Kristian Reinskau Kjetil Ydstebø

+ mange mer!

Enjoy and speak up!

/Kjetil Bjørnevik

Re: 'Nuff Said - pre-teaser [JallaCrap Prod]
kbjornevik #100837 10/05/2009 9:47 PM
Veteran
Veteran

ganske fett det, men blir filmen gratis? har vanskelig for å tro at dere får solgt mange eksemplarer av den hvertfall.men viss den er gratis kommer jeg til å se den:wink

og en ting til.. ja, jeg vet det er en teaser, men det blir litt irriterende når dere ikke tar med en eneste landing.

graits film
kbjornevik #100838 10/05/2009 9:50 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Filmen blir til graits nedlasting.

Hehe, er veldig delte meninger om akurat hvor mye man skal vise i en teaser, men iom at dette er pre-teaseren, så vil nok "hoved-teaser/traileren" ha med litt mer inruns og landinger:wink

Re: 'Nuff Said - pre-teaser [JallaCrap Prod]
kbjornevik #100839 11/05/2009 12:44 PM
Entusiast
Entusiast

Ja, det blei utrolig teasete, ikke en eneste landing med i teasern! Men jeg likte det jeg så, spesielt introshotsa, de var vakre smile

Jeg kommer til å laste ned!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå